ייעוץ ארגונומי לפני רכישת ריהוט למשרד
עומדים לרכוש ריהוט למשרד? אנו מספקים שירותים של ייעוץ ותכנון רכישת ריהוט למשרד.
לבחירה של ריהוט למשרד יש השפעה רבה על יכולת התפקוד של העובדים. ההתאמה של הכיסאות, השולחנות והציוד הנוסף לסביבת העבודה – משפיעה ישירות על תפוקת העובדים ובריאותם הפיזית. שימוש בציוד לא מתאים יכול לגרום נזקים גופניים לעובדים, להזיק לבריאותם ולהקשות עליהם לבצע את עבודתם כראוי.
כיום קיימים בשוק פתרונות רבים מאוד בתחום הריהוט המשרדי. בחירה נכונה מתוכם היא לא עניין פשוט ובשביל זה אנחנו כאן. אנו מספקים לחברות רבות שירותים של ייעוץ בתחום, כדי לסייע להן לבחור את הציוד המתאים ביותר מבחינה ארגונומית לעובדים. בחירה שכזו צריכה להתחשב בפרמטרים רבים כגון המבנה שבו ימוקם הציוד, השימוש שיעשו בו העובדים ועוד.
בעזרת הייעוץ הארגונומי שלנו תוכלו לבחור את הציוד המתאים ביותר בעלות המשתלמת ביותר ולנצל את הניסיון והקשרים שלנו עם ספקי ציוד איכותי, כדי להבטיח את בריאותם ושלומם של העובדים שלכם.